Podręcznik serwisowy sprzętu komputerowego Beko Wm 5100 S to szczegółowy przewodnik, który pomaga użytkownikom w konfiguracji i użytkowaniu tego sprzętu. Podręcznik zawiera wszystkie niezbędne informacje dotyczące obsługi i rozwiązywania problemów technicznych, a także wskazówki dotyczące bezpiecznego użytkowania sprzętu. Podręcznik zawiera również informacje na temat zarządzania zasilaniem, instalacji i konfiguracji sprzętu oraz użytkowania go w bezpieczny i skuteczny sposób. Podręcznik serwisowy Beko Wm 5100 S może być przydatnym narzędziem dla użytkowników, którzy chcą zrozumieć, jak działa sprzęt i jak z niego korzystać.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik serwisowy sprzętu komputerowego Beko Wm 5100 S
Potrzebujesz wsparcia? Beko jest tutaj, aby Ci pomóc. Wskaż produkt, a my znajdziemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie. Wyszukaj numer urządzenia Sprawdź naszą standardową gwarancję i rozszerzoną gwarancyjnę na komponenty Chcesz się skontaktować? Odwiedź naszą stronę wyszukiwania usług Znajdź usługę Zaleca się rozmrażanie zamrażarki mniej więcej raz w miesiącu lub gdy poziom szronu osiągnie grubość 0, 5 cm. Chłodziarki z systemem odszraniania nie wymagają ręcznego rozmrażania. Podczas działania chłodziarki możesz słyszeć odgłosy przypominające szum wody. Odgłosy te powstają, gdy w układzie chłodniczym przepływa ciecz i gaz. Nie jest to usterka. Dźwięk ten może być również emitowany z sieci wodociągowej, jeśli chłodziarka jest wyposażona w urządzenie do wytwarzania lodu, lub podczas automatycznego rozmrażania, jeśli urządzenie ma funkcję odszraniania. Spróbuj określić, skąd pochodzi dźwięk. Jeśli dźwięk pochodzi z zamrażarki lub z obszaru pomiędzy dopływem wody a kostkarką do lodu, dźwięk ten jest zjawiskiem normalnym i po chwili ustanie automatycznie. Jeśli urządzenie nie działa prawidłowo podczas emitowania tego hałasu, należy skontaktować się z autoryzowanym serwisem. Dźwięk ten informuje o otwartych drzwiach. Jeśli drzwi chłodziarki pozostaną otwarte, wspomniany alarm włączy się po kilku minutach. Alarm wyłączy się po zamknięciu drzwi. Podczas przechodzenia pralki z jednego etapu do drugiego, na przykład z mieszania do wirowania, słychać stukot. W takim przypadku odgłos stukania jest normalny i nie oznacza uszkodzenia. Jeśli dźwięk jest rytmiczny, przyczyną może być ciężki przedmiot lub ciało obce w bębnie. Jeśli podejrzewasz, że tak właśnie jest, zatrzymaj pralkę i odprowadź wodę z wnętrza, aby usunąć przedmiot. Jeśli urządzenie nie działa prawidłowo podczas emitowania tego hałasu, należy skontaktować się z autoryzowanym serwisem. Te odgłosy są normalnym zjawiskiem podczas odprowadzania wody z bębna. Ustaną one po całkowitym odprowadzeniu wody. Silnik pralki może wydawać odgłosy buczenia lub furkotu podczas wirowania bębna. Jeśli słyszysz tylko te dźwięki podczas odprowadzania wody z urządzenia, może to oznaczać problem z wężem odpływowym. Wąż odpływowy usuwa wodę z bębna. Nie powinien on być wygięty ani zatkany. Sprawdź wąż i w razie potrzeby odblokuj lub wyprostuj go. Jeśli urządzenie nie działa prawidłowo podczas wydawania tego dźwięku, należy skontaktować się z autoryzowanym serwisem. Jeśli dźwięk jest rytmiczny, przyczyną może być nierównomierne obciążenie lub ciało obce w bębnie. W przypadku podejrzenia, że zaszła taka sytuacja, należy zatrzymać pralkę i spuścić wodę z wnętrza. Usuń obce przedmioty lub dodaj inne rzeczy, takie jak ręczniki, aby zrównoważyć obciążenie bez przekraczania dopuszczalnego limitu pojemności urządzenia. Te odgłosy mogą być również spowodowane uderzeniem urządzenia w węże znajdujące się z tyłu, na ścianie lub w szafce. Sprawdź, czy węże są prawidłowo zamocowane i czy urządzenie nie zmieniło pierwotnego położenia. Na koniec należy sprawdzić, czy urządzenie stoi poziomo i stabilnie na stopkach. Spróbuj zakołysać pralką z boku na bok lub do przodu i do tyłu. Nadmierne kołysanie może być spowodowane nierówną podłogą lub nieprawidłowym wypoziomowaniem stopek urządzenia. Sprawdź wypoziomowanie urządzenia za pomocą poziomicy spirytusowej. Jeśli urządzenie nie jest wypoziomowane, należy wyregulować stopki, sięgając pod chłodziarkę i wyszukując dwie nóżki z przodu. Należy je obrócić w prawo lub w lewo, aż stabilnie zetkną się z podłogą. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz porady dotyczącej produktu, kupujesz akcesoria, czy po prostu chcesz wyrazić opinię - jesteśmy tu dla Ciebie. 222 50 14 14Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 Znajdź najczęściej zadawane pytania, przewodniki wideo, artykuły i nie tylko. Wybierz produkt
Instrukcje obsługi
Informacje gwarancyjne
Skontaktuj się z nami
Przewodnik napraw i części zamiennych
Potrzebujesz pomocy technicznej?
Jesteśmy tu dla Ciebie!
Potrzebujesz więcej wsparcia?
- Przejdź do menu głównego Przejdź do treści
Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk. Realizuje treści z zakresu 1. części kwalifikacji E. 12. (Przygotowanie stanowiska komputerowego do pracy).
Podręcznik prezentuje wiedzę z zakresu budowy, zastosowania oraz bezpieczeństwa posługiwania się sprzętem komputerowym i uczy zgodnego z prawem korzystania z programów komputerowych oraz obsługi sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych zgodnie z zasadami ich działania. Wiedzę teoretyczną autorzy poparli licznymi przykładami i ćwiczeniami wskazującymi sposoby jej praktycznego zastosowania. Bogaty, kolorowy materiał ilustracyjny nie tylko uatrakcyjnia szatę graficzną książki, lecz także ułatwia uczniowi zrozumienie przekazywanych w niej treści.
Dla nauczycieli dostępne są bezpłatne materiały metodyczne – do pobrania w Klubie Nauczyciela.
Format:B5-PRok wydania:2019Oprawa:MiękkaLiczba stron:320Typ publikacji:podręcznikNośnik:książkaNr wydania:IVWydawnictwo:WSiPSymbol:140317EAN-13:978830213410452ISBN:9788302134104MEN:31/2013
Paczka
- Waga0. 484 kg
Inne z tej serii/cyklu
-20%
Dodano do koszyka
Ilość: szt.
Cena: zł Wartość koszyka: Ponad 90 mobilnych serwisantów w ogólnopolskiej strukturze serwisowej Ponad 95% napraw wykonywanych w miejscu jego użytkowania Ponad 2000 wykonywanych usług miesięcznie 6 autoryzacji wiodących producentów sprzętu IT Ponad 20000 jednostek sprzętu klienta w obsłudze 1500m2 magazynu, a w nim ponad 70 000 części umożliwjających realizację naprawy w maksymalnie krótkim czasie Autorski system do zarządzania siecią serwisową i realizacją zgłoszeń klientów Jeden punkt kontaktu i kompleksowa obsługa Szybkość działania Realizacja usługi serwisowej jest monitorowana na każdym etapie przez dedykowanego opiekuna, który dba o jej sprawny i skuteczny przebieg. Działamy w oparciu o nasz unikalny system serwisowy (ITSM – EON) 1 Przyjmujemy Nasz dedykowany zespół w Biurze Obsługi Klienta przyjmie Twoje zgłoszenie poprzez: telefon, e-mail, portal serwisowy, zintegrowany z Twoim środowiskiem system serwisowy. 2 Kwalifikujemy Nasi specjaliści przeprowadzą wywiad techniczny z użytkownikiem sprzętu i zweryfikują możliwości zdalnego rozwiązania problemu bądź przekierują do realizacji serwisu wyjazdowego. 3 Wydajemy Powiadamiamy inżynierów o naprawie i zamawiamy oraz wysyłamy części niezbędne do realizacji usługi. 4 Realizujemy naprawę Serwisant przyjeżdża w miejsce użytkowania sprzętu i realizuje naprawę. Jeśli istnieje taka potrzeba, sprzęt jest zabierany do serwisu i przywożony po naprawie. Wszystkie usługi realizujemy w oparciu o ogólnopolski, doświadczony zespół. Nasze kompetencje zostały docenione przez wielu producentów. Zapoznaj się z naszymi autoryzacjami i certyfikatami. Postaw na doświadczony, ogólnopolski zespół serwisowy EO.
zgłoszenia do
realizacji
zgłoszenie
dyspozycje i
uruchamiamy
logistykę częściWykonujemy naprawy gwarancyjne, pogwarancyjne, modernizacje i rozbudowy sprzętu:
komputery, laptopy i monitory biznesowe z serii Think
biznesowe urządzenia drukujące
urządzenia drukujące i skanery
biznesowe urządzenia drukujące
monitory biznesowe, ekrany wielkoformatowe, telewizja hotelowa, monitory interaktywne i edukacyjne